Monday 29 June 2015

To:My friend

  你,还好吗?还痛吗?有怎样吗?

  对不起,再次向你道歉,原谅我。我只是开玩笑的罢了,没想到会闹出事儿来……
我没想到老师和同学们这么过分。大家笑,我们没笑。

  我很担心你。你出去时,我们一直都想去找你。不过他们讲老师一定不给我们出去的,我一直担心着……

  看到你笑着回来,我松了一口气,还以为你不痛呢!我本想拨电话问你有怎样吗,最后,我还是在这里说(写)出来。希望你真的不要有事哦!

  还有,另外一件事让我耿耿于怀。我们真的有把你当这朋友,好朋友。虽然以前没有,但我们渐渐发现你的好,你的坚强,你的优点。大家总喜欢在班上,当着27个人的面前批评,诋毁你。但你总是笑笑的,似乎很坚强,我欣赏你!

  毕业旅行……和我,和你,我们全班一起去的旅行。第一次(对我来说)也是最后一次,一起去,好吗?

  Are you alright? Still hurt? Is it ok?!

  Sorry! Please forgive me. I just kidding and I don't knew it will……They are too unreasonable! While you felt, all them laugh, but we did't.(We=Jing Hui,Hui Lin,Zi Yan and I)

  I am so worried while you went out. We wanted to look for you, but they said, our teacher won't let us went. I am worried for you……

  I saw your smile while you came in, I felt a little bit of relieved. But……

  You, are my friend, my good friend. This is true, I realy like you, and I discovered your good like your impregnable, your advantage. Everyone always likes to criticism you, defame you and scoff you.\

  But when they criticism you, you just smile and seem likes did't care about it. I am very  admire to you!!

  Please, go with us in the trip after UPSR. You, me and the classmate. We go together, in the first time, also the last time, ok?!

  Hope you are alright~~

1 comment:

  1. 我过后有去厕所找他....去补习他就哭了...看了就.....

    ReplyDelete